Mystery Client
Projektujemy i prowadzimy badania poziomu zadowolenia klienta z oferowanych usług i produktów w formie badania Mystery client (Mystery shopper, Tajemniczy klient). Każde badanie jest dopasowane do celów i założeń Klienta oraz poprzedzone badaniem pilotażowym. Badanie może mieć formę kwestionariusza ankiety, wywiadu, obserwacji itp. w zależności od potrzeb.
Badanie preferencji konsumenckich, Mystery client czy badania postaw pracowniczych dostarczają wielu cennych informacji dla kadry zarządzającej oraz mogą stać się źródłem decyzji finansowych i kadrowych.
Badanie typu Mystery client jest najczęściej wykorzystywane przy określeniu:
- poziomu zadowolenia klienta z realizacji prowadzonych przez Zlecającego usług, najczęściej sprzedażowych;
- poziomu usług sprzedażowych prezentowanych przez pracowników zatrudnionych przez Zlecającego.
- Raport z badania Mystery client dostarcza wielu cennych informacji np. na temat:
- czy pracownicy wykonują swoją pracę zgodnie z wewnętrznymi procedurami,
- czy pracownicy są kulturalni, rzetelni i starają się poznać i odpowiedzieć na rzeczywiste potrzeby klienta,
- czy pracownicy znają produkt, który sprzedają i potrafią odpowiedzieć na pytania stawiane przez potencjalnego klienta,
- potrzeb szkolenia pracowników w zakresie obsługi klienta,
- potrzeb zmian kadrowych.