Szkolenia i warsztaty
Nasza oferta obejmuje szkolenia i warsztaty:
- kształtujące kompetencje miękkie i rozwój osobisty pracowników,
- kształtujące kompetencje pracodawców i właścicieli firm,
- dla osób, które chcą nauczyć się, np. w jaki sposób poszukiwać pracy z sukcesem, przygotować się do wystąpień publicznych, efektywnie pracować w zespole, radzić sobie ze stresem, zarządzać sobą w czasie.
Każdorazowo przeprowadzamy diagnozę potrzeb szkoleniowych i dopasowujemy zakres, treść i cel do zadeklarowanych potrzeb i oczekiwanych rezultatów Klientów. Zajęcia szkoleniowe, warsztaty i treningi prowadzimy w małych grupach, w których zapewniamy przestrzeń do przećwiczenia nowych umiejętności w bezpiecznych warunkach i przyjaznej atmosferze. Koncentrujemy się na praktycznym wykorzystaniu wiedzy, dzieleniu się doświadczeniem i wiedzą zarówno przez uczestników, jak i prowadzących.
Nasza oferta szkoleniowa dedykowana jest do:
- osób indywidualnych, pracowników firm i studentów,
- osób poszukujących pracy i bezrobotnych,
- mikroprzedsiębiorców i właścicieli firm oraz osób zarządzających.
Wybierz interesujący Cię temat szkolenia z poniższej listy i skontaktuj się.
Przykładowy zakres tematyczny szkoleń i warsztatów
- komunikacja interpersonalna (werbalna i niewerbalna),
- stres, techniki redukcji stresu i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu,
- trening asertywności – jak prosić, odmawiać, wyrażać, emocje, postawy i poglądy?,
- efektywna współpraca w zespole – bez konfliktów i napięć,
- zarządzanie sobą w czasie, organizacja pracy własnej i efektywność w pracy,
- kreowanie własnego wizerunku i autoprezentacja,
- etykieta biznesu i dress code w pracy zawodowej,
- sztuka wystąpień publicznych i prowadzenia prezentacji,
- warsztaty skutecznej nauki i zapamiętywanie – trening umysłu,
- techniki aktywnego poszukiwania pracy dla pracujących,
- sporządzanie dokumentów aplikacyjnych – CL i LM,
- rozmowa kwalifikacyjna – jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej?,
- abc przedsiębiorczości, czyli jak z sukcesem założyć własną działalność gospodarczą?,
- kreatywność źródłem sukcesu w pracy zawodowej,
- profesjonalna obsługa klienta w malej firmie,
- techniki sprzedaży produktów i usług w małej firmie,
- kierowanie zespołem pracowniczym i delegowanie zadań,
- motywowanie pracowników i wyrażanie konstruktywnej krytyki,
- rekrutacja i selekcja pracowników – jak znaleźć dobrego pracownika?,
- jak prowadzić rozmowy kwalifikacyjne – dla kadrowców i właścicieli firm,
- szef z charyzmą. jak odnieść sukces jako przywódca, lider i koordynator?,
- jak budować efektywne zespoły pracownicze (projektowe)?,
- jak wypromować własną firmę na rynku usług?,
- jak założyć własną działalność gospodarczą?,
- kreowanie wizerunku w jednoosobowej działalności gospodarczej.